1) Arret placeres i armhulen!

Et ar i armhulen ses ikke, og heler flot!
Selv hvis du på et senere tidspunkt beslutter dig for at ændre på din implantatstørrelse, har du kun det samme ar i armhulen. Arret bliver ikke mere synligt ved en evt. senere operation, som det ofte sker, når man har ar i folden under brysterne.

2) Saltvandsimplantater er ikke et fremmedlegeme for kroppen!

Kroppen består for størstedelen af saltvand, og når et implantat går i stykker, så udskiller kroppen blot saltvandet, som var det et glas vand du lige havde drukket.
Har du silikoneimplantater, reagerer kroppen på silikonen som et fremmelegeme, dvs. kroppen omringer og isolerer silikonen med arvæv.
Det er svært at finde ud af om et silikoneimplantat er gået itu. Ofte er det først ved en mammografi man finder ud af, at silikonen er lækket, fordi der findes silikoneknuder ude i brystet.  Selv om et silikoneimplantat IKKE er gået i stykker, siver der silikoneolie ud af implantatet, som aflejres i lymfekirtlerne.

3) Vi hjælper dig det første døgn efter operationen!

Smerter og usikkerhed er den største udfordring ved en brystoperation.
På DanClinic er du indlagt til kl. 10 næste dag.  Vi ønsker du oplever så få smerter efter operationen som muligt, og derfor får du lokalbedøvelse hver 4. time under indlæggelsen. Fordi du er indlagt, har vi også tid til at give dig en grundig information om, hvad der skal ske når du kommer hjem.  Vi lærer dig at masserer brystet, så du ikke får så mange smerter når du kommer hjem.  Vi har gennem 20 år erfaret, at jo færre smerter kvinderne har det første døgn, og jo mere de ved om hvad der sker med deres krop, desto lettere kommer de igennem den første uge efter operationen.

4) Fast pris, alt incl.

På DanClinic får du en fast pris, og alt i forbindelse med operationen er inklusiv.
Vi ser klinikker, der annoncerer med lave priser, og hvor man så først ved konsultationen får at vide, at der: Også skal betales for en skadeforsikring. At det koster ekstra,  hvis du ikke vil sendes hjem efter to timer. At du skal betale mere, hvis du vælger implantater af en vis størrelse eller type, eller ønsker en bestemt operationsmetode.
På Danclinic er prisen enkel og fast - det synes vi er mest rimelig over for patienterne!

Flere informationer om brystforstørrelse: Klik